Uva Hybrid Learning Theater
Voor een reportage die ik voor NH Nieuws maakte over het studentenprotest over het volledige gebrek aan perspectief voor studenten op fysiek onderwijs en fysieke beleving van hun studententijd, ben ik ook in contact gekomen met de initiatiefnemers rondom het Hybrid Learning Theatre van de Universiteit van Amsterdam. In deze moeilijke periode van de Corona pandemie heeft de Business School faculteit er voor gekozen om één van hun klaslokalen volledig in te richten als studio waar docenten hun studenten, een deel vanuit mooie fauteuils in de zaal, een deel op zoom en een deel vanuit huis, les kunnen geven om een zo hoog mogelijk engagement te bewerkstelligen.
Tijdens interview met één van de hoogleraren die tevens één van de initiatiefnemers van het project raakte ik gefascineerd door deze Hybrid Learning Theatre als mogelijke voorbode voor educatie in de toekomst. Mijn interesse werd opgemerkt en zo kwam ik in contact met Brothers United die op dat moment een informatieve video zou gaan maken over het Hybrid Learning Theatre.
Voor Brothers United heb ik toen de redactiewerkzaamheden, montage en muziek selectie voor de informatieve video verzorgd. Het was een ontzettend leuke opdracht waarin ik een glimps mocht opvangen van de mogelijkheden en uitdagingen die komen kijken bij de toekomst van het digitale onderwijs.
[:en]Voor een reportage die ik voor NH Nieuws maakte over het studentenprotest over het volledige gebrek aan perspectief voor studenten op fysiek onderwijs en fysieke beleving van hun studententijd, ben ik ook in contact gekomen met de initiatiefnemers rondom het Hybrid Learning Theatre van de Universiteit van Amsterdam. In deze moeilijke periode van de Corona pandemie heeft de Business School faculteit er voor gekozen om één van hun klaslokalen volledig in te richten als studio waar docenten hun studenten, een deel vanuit mooie fauteuils in de zaal, een deel op zoom en een deel vanuit huis, les kunnen geven om een zo hoog mogelijk engagement te bewerkstelligen.
Tijdens interview met één van de hoogleraren die tevens één van de initiatiefnemers van het project raakte ik gefascineerd door deze Hybrid Learning Theatre als mogelijke voorbode voor educatie in de toekomst. Mijn interesse werd opgemerkt en zo kwam ik in contact met Brothers United die op dat moment een informatieve video zou gaan maken over het Hybrid Learning Theatre.
Voor Brothers United heb ik toen de redactiewerkzaamheden, montage en muziek selectie voor de informatieve video verzorgd. Het was een ontzettend leuke opdracht waarin ik een glimps mocht opvangen van de mogelijkheden en uitdagingen die komen kijken bij de toekomst van het digitale onderwijs.
[:]